HEJ ALLA GOLFSUGNA SENIORER

Vi kommer att starta onsdagsgolf under namnet Gunnars minne.

Första onsdagen blir 3 / 6. Detta är ingen tävling utan en social aktivitet med corona regler.

Det går inte att anmäla sig på Min golf utan du ringer till receptionen, 0176 – 508 43 och anmäler dig. Uppgifter du behöver lämna: namn, golfID, spel från gul / rött, eventuell golfbil samt mailadress. Anmälan skall ske senast på måndag före kl 16:00. Lottning sker under tisdagen. Du får uppgift om starttid och vilka du spelar med.

Du går och hämtar scorekortet i receptionen och behåller det under rundan och för det själv.

Efter ronden skriver du upp ditt NETTORESULTAT på lista sin finns i receptionen.

Janne F o. Kurre J

Seniorgruppen hälsar alla Damer 50+ och Herrar 55+ välkomna till våra aktiviteter. Vi vill verka för att klubbens Damer 50+ och Herrar 55+ under gemytliga och trevliga former skall träffas och spela golf tillsammans och då utveckla sitt golfspel samt att efter förmåga stödja klubbens arbete och verksamhet på det sätt och i de frågor som efterfrågas av styrelse och kommittéer.

Lagledarna för året, är ej ännu klart, återkommer
/Janne